Dag 16 Naples - Orlando (zo 03-09-2017)

4 september 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag is het zo ver, we gaan voor 6 nachten naar Orlando! Vanochtend een ontbijtje bij de starbucks gehaald en doorgereden richting Orlando. De reis duurde 3.30 uur en we zijn naar 2.30 uur eventjes gestopt om te lunchen. Hendrik een omelet met brood en Patricia pannenkoeken met aardbeien bij het weg restaurant Danny's. Na te hebben gegeten hebben we onze reis voortgezet waarnaar we rond 15.00 uur aankwamen in het hotel 'Cabana Bay'. Dit hotel hoort bij de parken van Universal (2 pretparken: Universal Studio's, Universal Island of Adventure en 1 waterpark: Universal Vulcano Bay). We hebben de spullen op de hotelkamer gelegd en zijn vrijwel direct naar Universal studio's gelopen.. Het was super! Ze hebben veel bijgebouwd en de parken nóg mooier gemaakt dan dat ze 2 jaar geleden al waren. We zijn in de attracties de Terminator, Jimmy Fallon, the revanche of the mummy én de Transformers geweest. Het park behoord tot de wereldberoemde film maatschappij 'Universal' en alle attracties zijn dan ook op de films gebaseerd. In de avond hebben we op de City Walk (dit ligt voor de 2 pretparken) heerlijke Fajitas gegeten bij het Mexicaanse restaurant Antojita. Het was heerlijk en laat! We zijn teruggelopen naar ons hotel om te slapen. Morgen weer een dag vol met Universal avonturen!