Dag 18 Orlando (di 05-09-2017)

6 september 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Het is water-pretpark-dag! In de ochtend hebben we eerst een klein ontbijtje gegeten waarnaar we door zijn gelopen naar Universal's Vulcano Bay (5 minuutjes lopen vanaf ons hotel Cabana Bay - Americana gebouw). Het waterpark is pas een paar maanden geopend en daarom nog heel nieuw! Bij binnenkomst krijg je een onderwater horloge waarmee je wachtrijen kan vermijden. Je hoeft je enkel aan te melden voor een attractie en dan begint de horloge te trillen (bijv. Na 60 min.) als je erin mag. In de tussentijd kan je dan zwemmen, in de lazy river, golfslag bad of eten/drinken. Zo hebben wij fantastische achtbanen gehad in dit hawaiaans gethematiseerd waterpark. In de avond zijn we met de auto naar Orlando International Drive gereden om te gaan eten bij hetzelfde  sportscafé waar we 2 jaar geleden per ongeluk beland waren. We hebben er allebei een cheeseburger op en herinneringen opgehaald, het was super! We zijn vervolgens gaan kijken bij de Orlando Eye, het grote reuzenrad van Orlando. Het was al 22u en we hadden nog precies 1 uur om te winkelen bij de outlet. Patricia was al wat moe en Hendrik heeft haar overtuigd toch eventjes naar de outlet te gaan om Victoria Secret te bezoeken. Dit was de beste keuze! Alles was tot 75% afgeprijst.. We zijn super geslaagd en kwamen met een tas vól spullen de winkel uit. Ze hebben hier nog veel meer leuke winkels en we hebben al besloten er deze vakantie terug heen te gaan. Voor nu eerst slapen het was een geweldige mooie en zonnige dag. Morgen gaan we naar het Disney park genaamd 'Animal Kingdom'.

1. Mama en lilian:
    6 september 2017
    Toe maar. Je kan zelf bijna een victoria secret winkel beginnen. Hihi
    Wel gaaf zeg de glijbaan met die zwembanden.
    Fijn om te lezen dat jullie alweer een heerlijke dag hebben gehad.
    Geniet nog van de laatste paar dagen, en hopelijk krijgen jullie geen last van orkaan Irma. Xxx