Dag 21 Orlando - Atlanta (vr 08-08-2017)

10 september 2017 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Dat we vandaag naar Atlanta zouden rijden daar wisten we gisteren nog niks van. We waren van plan om vandaag nog een heerlijk dagje bij het waterpark van Universals Vulcano Bay en studios door te brengen (want op zaterdag zouden we terug vliegen naar Nederland) maar dat liep helaas niet zoals gepland. We zijn er vannacht achter gekomen dat onze vlucht is geannuleerd door de opkomende orkaan Irma! De orkaan word op zondag en maandag verwacht en om deze reden zijn er duizende vluchten geannuleerd. Mensen wordt aangeraden om te vluchten naar het noorden omdat men nog nooit zo'n heftige orkaan heeft meegemaakt/gemeten. We zijn vandaag uren bezig geweest om een hotel te vinden in Atlanta, want daar zijn we veilig. We hebben gelukkig hotels kunnen boeken voor de komende dagen. Rond 3 uur reden we aan naar Atlanta, de drukte in. Ongeveer 6.8 miljoen mensen zijn op de vlucht en trekken naar het noorden. Wat een drukte, we konden haast niet doorrijden en hebben er in plaats van 6 uur, wel 13 uur over gedaan. Onderweg was het moeilijk om benzine te vinden. We hadden de storm radio aanstaan om de updates over de orkaan te horen. Niet te snappen wat ons te wachten staat, een orkaan van categorie 5? Die vol over Florida zal razen. We hopen op het beste. Rond 4u in de nacht aangekomen in Atlanta (staat Georgia) waren we uitgeput, tijd om te slapen. We blijven 1 nacht in het Hilton Garden Inn hotel en dan tot dinsdag 12 september in het Hilton Atlanta hotel. Nu slapen en morgen naar het (hopelijk laatste) hotel van onze vakantie.