Dag 22 Atlanta (za 09-09-2017)

11 september 2017 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Daar zijn we dan in Atlanta. We hebben het geluk gehad hotels te kunnen bemachtigen voor de dagen hier. We hebben vanmiddag uitgecheckt bij hotel Hilton Garden Inn en ingecheckt bij (hopelijk) onze eindbestemming Hotel Hilton Atlanta. We volgen bijna elk uur het nieuws en hoorde dat de orkaan van maandag nacht op dinsdag ochtend over Atlanta zal gaan. Op basis van deze informatie hebben we de hotel overnachtingen verlengt naar woensdag. Het is namelijk niet mogelijk om 13 uur terug te rijden naar Orlando als we door een flinke storm moeten rijden. Nu hopen dat ook het reisbureau aankomende maandag de vlucht nog met 1 dagje kan verzetten. In de middag hebben we een wandeling gemaakt door het prachtige Atlanta, dat vooral bekend staat als de stad van Coca Cola en de Olympische spelen van 1996. Ze hebben tevens een groot reuzenrad en leuke restaurants. We hebben een erg lekkere pizza Peperoni Meetballs op bij Max's Pizza. Nu lekker slapen en uitrusten van de vermoeiende dagen. We blijven positief en maken er het beste van, voordat we het weten zijn we weer thuis.