Dag 1 Amsterdam - Washington (za 19-08-2017)

19 augustus 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

De vakantie is officieel begonnen. Vandaag vliegen we naar Washington DC! De stad waar de president zijn dagen doorbrengt en vanuit waar hij regeert over de Verenigde Staten van Amerika. Na te hebben ingecheckt, door de vele controles heen waren en we in het vliegtuig zaten kon voor ons de reis echt gaan beginnen. We hadden super plekken, naast elkaar in een 'tweezits'.. Hendrik aan het gangpad en ik aan het raam. Na 3 leuke films te hebben gekeken en wat te hebben gerust kwamen we 9 uur later aan in het geweldige Washington. Het was daar bij aankomst pas 14.30 uur locale tijd, ideaal om Washington in de avond te gaan ontdekken. Ons hotel ' Fairmont Washington DC' is een super de luxe hoogstaand hotel. Echt prachtig! Het is wel aan te raden er niet te ontbijten of gebruik te maken van de Wi-Fi want daarvoor betaal je je scheel, haha (15$ per dag per aparaat). Het hotel is centraal gelegen in het gedeelte genaamd Georgetown. Je vind hier leuke winkeltjes en restaurantjes waar je heerlijk kan eten. We hebben vanavond in het Italiaanse restaurantje Flavio een heerlijke pizza gegeten, Hendrik de pizza met sausage en pepporoni en ik een pizza met verse kip hmmmm het geeft goed gesmaakt. Het was een lange dag (6u langer dan normaal) en we besloten terug naar het hotel te gaan naar ons King side bed die zo hoog is dat je erin moet klimmen, haha. Morgen gaan we Washington te voet verkennen. We kunnen haast niet wachten!

1. MAM:
    21 augustus 2017