Dag 9 Miami Beach (zo 27-08-2017)

27 augustus 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

We lagen gisteren na het stappen laat in bed en besloten vandaag uit te slapen. In de ochtend / middag hebben we een panini (soort tosti) als ontbijtje op. De rest van de dag hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen en ook aan het strand. Af en toe kwam de serveerster langs met een klein snackje zoals een yoghurt pretsel en een stukje fruit. Als ze niet met iets te snacken langskwamen dan vroeg ze of ze je mochten insprayen met verkoelende spray, haha. In de avond zijn we naar Lincoln Road gewandeld om gezellig iets te eten. Lincoln Road is een hele leuke winkelstraat met allerlei verschillende restaurantjes. We hebben bij een Italiaans restaurantje pasta en lasagne op onder het genot van een heerlijke fles rode wijn. In de avond vielen we dan ook zo in slaap door al die wijntjes! Eigenlijk willen we nog niet weg in Miami want het is hier zó geweldig mooi, gezellig en fijn.. morgen zetten we ons avontuur voort en rijden we naar Key West, waar we 3 nachtjes verblijven in het Casa Marina Waldorf Austoria Hotel!