Dag 23 Atlanta (zo 10-09-2017)

11 september 2017 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

We hebben vandaag heel lang uitgeslapen en kwamen ergens rond de middag uit bed. Hurricane Irma bereikt vandaag Florida maar komt hier pas morgen. Vandaag was de wind al wel wat harder  hier en het was n stukje kouder dan gisteren maar verder n prima dag. Hendrik had in het Brabants dagblad gelezen  dat er vorige week een nieuw stadion geopend is in Atlanta, het Mercedes-Benz stadion. Dit stadion wordt gezien als het meest revolutionaire stadion ter wereld. Toevallig was er vandaag een voetbalwedstrijd Atlanta United tegen Dallas! We hebben online kaartjes bemachtigd om dit spektakel te bezoeken. Het was super mooi en heel gaaf, de wedstrijd opende met het volkslied en vuurwerk. Gelukkig heeft Atlanta United met 3-0 gewonnen van Dallas. In de avond hebben we een lekkere hamburger en hotdog gegeten bij het restaurantje Johnny Rocket. In de avond zijn we nog even naar de supermarkt gegaan om eten in te slaan voor de komende dagen. We kunnen de komende 2 dagen niets meer dan schuilen in het hotel vanwege de storm en we zijn daarom ook goed voorbereid. Brood, beleg, fruit, water, thee, koffie en snacks hebben we in huis. Hopelijk valt het mee met de regen en wind. Morgen weer een dag maar nu lekker slapen.

1. MAM:
    12 september 2017
    wat un voetbalveld genoeg eten in huis niet van de kamer af voor alles op is he dan is de storm wel voorbij toch