Dag 17 Orlando (ma 04-09-2017)

5 september 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

1e middag in Orlando was fantastisch! En vandaag gaan we een hele dag doorbrengen in het attractiepark Universal Island of Adventure. We hebben een ontbijtje op beneden in het hotel, waar ze een grote variatie aan eten hebben. Na het ontbijt zijn we naar Universal Island of Adventure gelopen. Dit is toch wel 1 van onze favoriete parken. We zijn in hele gave 3D attracties geweest, onder andere Spider-Man, Harry Potter,  King Kong. Rollercoaster 'de Hulk'  was ook heel leuk en wild! We zijn er wel 2x in geweest. Je hebt er ook verschillende water attracties waarbij we er bij 1 helemaal doorweekt uitkwamen, de zogenoemde 'Popeye & Bluto's Bilge-Rat Barges. Jurassic Park was ook heel mooi! Daar werd je gelukkig net iets minder nat van! In de middag hebben we geluncht in het park bij het Mythos Restaurant, dit is een leuk restaurant in een grot! In de avond besloten we wat eerder dan gisteren naar het hotel te gaan en nog rustig een pizzatje te eten op de kamer. Al met al weer een super geslaagde dag vandaag! Morgen gaan we naar het waterpark Universal's Vulcano Bay, waar we de dag zwemmend gaan doorbrengen!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lilian:
    5 september 2017
    Wat hebben jullie toch weer een fantastische vakantie
  2. Papa en hendrika:
    5 september 2017
    Wat een gaaf park, dat ziet er prachtig uit, daar kunnen jullie je wel vermaken, en ideeen op doen om de beekse bergen nog mooier te maken :-))
  3. MAM:
    6 september 2017
    Heel erg veel plezier in Orlando! Geniet ervan de laatste dagen daar!!!