Dag 19 Orlando (wo 06-09-2017)

10 september 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar het Disney park genaamd Animal Kingdom! 2 jaar geleden zijn we ook in dit park geweest waar dieren en safari centraal staan. In het park hebben ze een nieuw themagebied gebouwd: Pandora - The World of Avatar. Deze dag zou alleen compleet zijn als we de nieuwe attracties 'Avatar Flight of Passage' en de 'Na'vi River Journey' zouden uitproberen. De attracties waren super druk maar we wisten gelukkig een fastpass  te bemachtigen waardoor we niet in de rij hoefde te staan. De Avatar Flight was een hele bijzondere ervaring, het was werkelijk geweldig! Tijdens deze ride werd je meegenomen in een virtuele 3D wereld. Eerst werd je getransormeerd tot een avatar waarnaar je vervolgens op de rug van een reuze vogel/draak ging vliegen (uit de film Avatar). In de avond zijn we op ons gemakje naar Disney Springs gereden, een heel mooi mini stadje met allerlei gezellige winkeltjes. We hebben ook een show gekeken waarbij 2 Amerikaanse blanke jongens gingen rappen en waarbij het publiek spullen omhoog moesten houden, wat hun dan gebruikte als onderwerp. Het was echt een hele geslaagde dag! Morgen gaan we naar Universal Island of Adventure en Universal Studios. We hebben er nu al weer zin in!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl