Dag 7 New York - Miami (vr 25-08-2017)

25 augustus 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisteren was de laatste dag in New York want vandaag zetten we ons avontuur voort. We vliegen van Newark (New York vliegveld in New Jersey) naar Miami. Gelukkig hadden we de koffers gisteren avond al ingepakt en konden we het deze ochtend wat op ons gemakje doen. We hebben een lekker gezond ontbijtje op in het hotel en zijn vervolgens met de bus (de Newark Express) naar het vliegveld gebracht. Alles verliep gelukkig voorspoedig en we waren netjes op tijd op het vliegveld aangekomen ook de vlucht verliep zoals gepland om 13.15 uur vertrok het vliegtuig met ons aan boord naar Miami. 3 uur later aangekomen in Miami kon het Miami avontuur beginnen! We zijn met de bus voor 4$ naar het hotel gegaan, eenmaal aangekomen stonden we voor een super mooi en luxe hotel! Het hotel is gelegen pal aan het strand in het midden van South Beach. Ook wel 'The place to be' genoemd. We geloofde onze ogen bijna niet toen we de hotel kamer binnen kwamen.. we verblijven de komende 3 nachten in een suite!! Patricia al dansend door de suite heen zo blij dat ze was (we vonden deze overnachtingen al wat duur en nu snappen we waarom, haha). In de avond hebben we ons klaar gemaakt voor een romantisch dinner in het hotel. We hebben 2 heerlijke pasta's gegeten, buiten en onder de palmbomen. We besloten op tijd naar bed te gaan en morgen uit te slapen. We zijn erg benieuwd wat Miami ons allemaal te bieden heeft. Ik denk dat we morgen heel wat body builders zullen tegenkomen. We gaan morgen namelijk Miami op ons gemakje verkennen per fiets!