Dag 13 Los Angeles - Kingman  (04-09-2016)

5 september 2016 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag was het wasdag, want na twee weken door Amerika reizen was de koffer bijna leeg. Nadat alles gewassen was zijn we in de auto gestapt om onze road trip te vervolgen, nu niet over de highway 1, langs de pacific coast maar gedeeltelijk over de route 66. De wereldberoemde route 66 liep oorspronkelijk van Chicago, illinois door Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico en Arizona vooraleer het eindigde in Los Angeles in California. Vandaag gaan we vanuit Los Angeles dwars door de woestijn naar het historische route 66 plaatsje Kingman en leggen we 319 mile / 513 km af in 6 uur. Onderweg zijn we gestopt en hebben wat gegeten in het "dorpje" Ludlow bij het historische 66 café. Het was een plaatsje met 2 tankstations en welgeteld 2 cafés, haha. We waren in de middle of no where, midden in de woestijn van Ludlow, Arizona. Het voelde zo ontzettend gaaf en gedurfd om daar samen te staan, wetende dat we een super goede auto hebben en op de helft waren van onze eerste reisdag. Na de lunch zijn we verder gereden naar Kingman, waar we vannacht verblijven in het Best Western Inn Hotel & Suites. We zijn even langs de plaatselijke Domino's pizza gereden en hebben op onze hotelkamer met n Dr. Pepper in de hand heerlijk gesmuld van onze large pizza. Morgen zetten we de reis naar de Grand Canyon voort en rijden dan echt over de historic route 66. Er staat een 6 uur durende rit op ons te wachten, we vertrekken vroeg zodat we onderweg nog het route 66 dorpje Selligman kunnen bezoeken. Wij hebben er zin in!

1. Papa en hendrika:
    5 september 2016
    WWW (Weer Wouw,Wat) een mooie verhalen (3x)en geweldige foto's (tja je raakt er aan gewend....verwend :-))) en ja het gaat snel als je heel veel plezier hebt en geniet van al die mooie momenten.
    Wat een mensen in dat stadium, pff niet normaal zeg, wel heel gaaf om me te mogen maken, hebben jullie ook een origineel petje van jullie favoriete club??
    En is Hendrik niet even gaan trainen bij die bodybuilders op het strand :-) ?
    Nog heel veel plezier daar xx
  2. Mama en lilian:
    5 september 2016
    Wouw wat een indrukken weer, en wat hebben jullie mooie foto's gemaakt. Ik ben steeds weer verrast. Wat veel mensen in dat stadion zeg. Geweldig allemaal. Dat het snel gaat, kan ik me helemaal voorstellen. Goed dat jullie een blog hebben gemaakt zoveel indrukken kun je anders nooit onthouden. Geniet ze samen. Xx