Dag 10 Los Angeles (01-09-2016)

1 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Zoals in het vorige blog verteld hebben we gisteren een super leuke dag gehad aan het strand van Malibu. Echter zijn wij 1 ding vergeten te vertellen! Terwijl wij in de avond aan het inchecken waren bij het Holiday Inn hotel in Los Angeles, stonden twee mannelijke werknemers al een poosje onderling te smoezen en Hendrik te bekijken. Ook de vrouw achter de balie hielp ons iets té vriendelijk. Op het moment dat we naar onze hotelkamer wilde gaan vroeg een van de twee mannelijke collegas heel subtiel aan Hendrik: do you know who Neil Patrick Harris Is? You really look just like him. Hij werd dus aangezien voor een televisie ster!! Oh wat hebben we er om gelachen. Maar het blijft een feit, Neil Patrick Harris Is echt een lookalike van Hendrik! Hij is een voormalig kinderster en is nu een acteur in "How i met your mother". We hebben wat handtekeningen uitgedeeld en zijn toen naar onze hotelkamer gegaan (grapje, haha). Hendrik heeft verteld dat we uit Nederland komen en dat dit niet de eerste keer is dat hij voor hem word aangezien. Toen we de volgende ochtend wakker werden begon onze tweede officiële dag in Los Angeles. Vandaag gaan we naar Universal Studio's Hollywood! Dit is een overweldigend pretpark met spectaculaire tours en attracties, dit weten we omdat we vorig jaar Universal Studio's in Orlando hebben bezocht. Het park in Hollywood bestond eerst enkel uit opname studios en in de loop der jaren zijn er verschillende attracties omheen gebouwd. We begonnen met de 50 minuten durende Universal Studio Tour. Dit is een rondleiding in een karretje (studiotram) door de verschillende plekken waar opnames van Universal Studio's hebben plaatsgevonden. Het heeft iets weg van de Warner Brothers studio Tour van een paar dagen geleden. Al zijn deze films niet door Warner Bros maar door Universal geproduceerd. We hebben de opname set van Jaws gezien, net als de officieel gebruikte auto's uit Back to the future en Fast and the Furious en een 360° opname van deze film! Het was een fantastische ervaring! Nadat we de Tour hadden gedaan zijn we in de vele andere attracties geweest zoals Jurassic park, Shrek 4D, Minions, the Transformers, Harry Potter en the Walking Dead (de laatste was echt super eng!). Aan het einde van de dag hebben we de show "Waterworld" bezocht, deze parkshow, gebaseerd op de gelijknamige film, is uitgeroepen tot beste parkshow ter wereld en het was werkelijk super spectaculair! We hebben een fantastische dag gehad en waren allebei helemaal in onze 'hum'. Het einde van de dag naderde en we besloten lekker naar ons hotel te gaan, nog iets te eten en dan lekker te gaan slapen.

1. MAM:
    2 september 2016
    haha wat leuk! dat moet een mooie ervaring zijn geweest in het hotel!.. mss even een auditie mee pikken voor dubbelrol :)
    Heel leuk om over Universal Studio's Hollywood te lezen! Gaan snel na de foto's...zijn benieuwd.. :)
    Xxx
  2. Papa en hendrika:
    2 september 2016
    Gaaf zeg een filmster in de familie, wat ik niet snap is dat jij nog niet herkend word als angel van victoria secret, opzich wel fijn dan kun je nog rustig over straat lopen daar,top.
    Heel leuk zeg die rondleiding en atracties, nemen jullie nog een dagje verlof op om rust te nemen en alle indrukken te verwerken,of doen jullie dat zodra jullie weer in holland zijn,
    Voor nu lekker blijven genieten, super xxx