Dag 13 Key West - Everglades - Napels (do 31-08-2017)

1 september 2017 - Naples, Florida, Verenigde Staten

We hebben de afgelopen dagen fantastische avonturen beleefd in Key West. Vandaag gaan we de exotische Keys verlaten en zetten we onze Road trip voort dwars door de wilde Everglades, richting het mondaine Naples. Onze eerste tussenstop was op de helft van alle Keys bij Islamorada Key. Hier hebben we heerlijk ontbeten (2 broodjes gezond) bij Mangrove Mike's café. Vanaf Islamorada hebben we onze reis voortgezet naar de Everglades! De Everglades is een enorm beschermt natuurgebied waar je wilde dieren kan spotten.. en dit hebben we gedaan! We zijn als eerste gestopt bij het Ernest F Coe visitorscenter en zijn we doorgereden via het Royal Palm Visitors center waar we 2 spannende wandelingen hebben gemaakt. De eerste wandeling was over de Gumbo-Limbo Trail, het is een pad door een schaduwrijk, jungle achtig gebied. De wandeling duurde niet al té lang want er zaten enorm veel muggen! De volgende wandeling was over de Anhinga trial. Deze wandeling was echt super! We hebben veel mooie natuur, schildpadden, sprinkhanen en aligators gezien. Later in de middag zijn we dwars door de Everglades doorgereden naar Naples. Voordat we aankwamen bij de eindbestemming zijn we gestopt bij het kleinste postkantoor In Amerika bij ochopee, het was een leuke bezienswaardigheid! In Naples hebben we allebei een lekker visje op bij het restaurant Pinchers in Tin City (een gezellige buurt in Naples). Helaas kwamen we er daar achter dat onze camera niet meer werkt.. De lens wil er niet meer uit. Super balen maar we gaan morgen op zoek naar een nieuwe camera. We zijn vervolgens doorgereden naar ons hotel Inn On the 5th om in te checken. Een super luxe hotel met een mooie kamer! Vanavond lekker relaxen en morgen Naples verkennen!

1. MAM:
    3 september 2017
    heb je toch wel een kaartje op post gedaan voor herrinering
  2. MAM:
    4 september 2017
    nikki naar mam/nikki : mag ik wel hopen ja, anders moeten ze terug :D