Dag 18 Las Vegas (09-09-2016)

10 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De aankomende 3 dagen gaan we doorbrengen in the world capital of entertainment, Las Vegas! Eigenlijk hebben we deze laatste paar dagen van onze roadtrip niet meer op het programma staan dan uitslapen, zwemmen, over de strip lopen en uiteraard de casino's bekijken en n keertje gokken. Niet te vergeten dat we op 10 september naar het concert gaan van Mariah Carey!! Na vanochtend te hebben uitgeslapen hebben we ons klaar gemaakt voor de strip. We zijn de winkeltjes gaan verkennen net als de gigantische hotels/casino's. We hebben het vrijheidsbeeld gezien in New York, de M&M, Coca Cola en Harley Davidson winkel in Las Vegas. In de avond hebben we romantisch gedineerd onder de Eiffeltoren. Al met al een zeer geslaagde middag! Las Vegas is echt een stad waar je dagen kan rondlopen, zonder uitgekeken te raken. In de avond hebben we onze nette kleding aangetrokken om de miljoenen in het casino binnen te halen. We begonnen met veel goede hoop aan de roulette tafel, we hadden het gevoel dat we veel zouden gaan winnen. Na 1 uurtje bleek echter het tegendeel! al onze muntjes waren op, haha! We hebben nog wat gedronken en gegokt maar ja.. als je al zo veel geluk hebt in de liefde word het winnen in het casino toch lastig. Toen we in de nacht terug kwamen zijn we lekker ons bedje in gekropen. Morgen gaan we zwemmen en in de avond naar Mariah Carey,  Number 1 to Infinity! Wij hebben er zin in en genieten vollop van onze laatste paar dagen.