Dag 20 Las Vegas (11-09-2016)

11 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De laatste dag van de vakantie is aangebroken.. Vandaag hebben we nog 1 volledige dag in Las Vegas/Amerika. Morgen rond dit uur vliegen we alweer terug naar ons huisje. We gaan vandaag zonnen, zwemmen, gokken en vooral genieten van de tijd samen! In de ochtend hebben we heerlijk genoten van het ontbijt buffet in het hotel. Scrambled eggs, toasts, fresh fruits and lot's more! Het is weer een zonnige dag vandaag, het is een graad of 40 en heerlijk om verkoeling te zoeken in het zwembad. Veel stellen komen naar Las Vegas in het weekend om dezelfde reden als wij, om te genieten. De ochtend en middag aan het zwembad waren dan ook heel fijn. Later in de middag hebben we nog wat gewandeld over de strip en de hotels bezocht die we nog niet gezien hadden. Een aanrader is de show voor het Bellagio hotel, waar fonteinen en muziek de smaakmakers zijn. Het is erg mooi en super romantische om deze show in de avond te zien. De lichten en het geluid in de Vegas maken de sfeer, je voelt je er veilig omdat er overal camera's en bewaking aanwezig zijn. Las Vegas kan het zich natuurlijk niet veroorloven om een slechte naam te krijgen, dit zou deze toeristische trekpleister kunnen aantasten. Je ziet veel 'vollere' mensen in Amerika en sommige zijn ze zich er ook bewust van.. je zou bijna kunnen zeggen dat ze er trots op zijn. Zo zagen wij een forse man met de volgende tekst op zijn shirt staan; Exercise? I thought you said extra fries! Deze man kan er in ieder geval niet mee zitten, haha! In de avond hebben we nog wat gegokt, geen winst gemaakt maar wel 15 hele dollars gewonnen!  Ach we hebben een leuke tijd gehad bij de gokmachines. Het geluk zit 'm bij ons niet bij het gokken maar in de liefde. Eenmaal vannacht thuisgekomen besloten we alvast wat koffers te gaan pakken, het was al gauw 02.00 uur. Dat word een korte nacht want morgen gaat de wekker om 06.00 uur! Good Night Vegas!

1. MAM:
    14 september 2016
    Wat een avonturen!! Was super om het zo met jullie te kunnen meebeleven!
    Thx en tot snel! :)
    Xxx