Dag 21 Las Vegas - Amsterdam (12/13-09-2016)

14 september 2016 - Hapert, Nederland

We zijn vanochtend éxtra vroeg opgestaan zodat we nog even heerlijk konden ontbijten in het hotel. Vandaag gaan we de wereld over reizen, op naar Amsterdam! Voordat we naar het vliegveld van Las Vegas reden stopte we nog even bij het 'Welcome to Las Vegas' sign. Het is de droom van elke toerist in Las Vegas om met dit wereldberoemd bord op de foto te gaan. We stonden er even voor in de rij maar het was het wachten meer dan waard! We reden verder, leverde onze auto in en waren mooi op tijd op het vliegveld. Daar hebben we nog even 20 dollar gewonnen in de automaten op de "air strip" en zijn vervolgens het vliegtuig ingestapt. De reis heeft ons vandaag vanuit las Vegas, via Detroit naar Amsterdam gebracht (op de foto's zie je het landschap van Detroit). De overstap op de vluchthaven van Detroit verliep gemakkelijk, het was net alsof je over stapte van trein.. maar dan nét iets anders, haha. Eenmaal overgestapt vertrokken we netjes op tijd richting Schiphol. Toen we eenmaal thuis waren aangekomen zijn we heel fijn verwelkomt met een lieve kaart en een mooie bos bloemen. De vakantie is nu officieel voorbij maar de herinneringen blijven, voor altijd.