Dag 19 Las Vegas (10-09-2016)

13 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na vanochtend heerlijk te hebben uitgeslapen besloten we te gaan zwemmen in het zwembad bij het hotel. We hadden het zwembad al enkele keren vanuit het raam bekeken maar wisten niet dat de sfeer er zó leuk zou zijn! Eenmaal beneden bij het zwembad aangekomen stond er gezellige muziek, ook hing er een goede sfeer in en rondom het zwembad. Het was dé ideale situatie om even tot rust te komen.. Na een paar uurtjes aan het zwembad te hebben gelegen zijn we ons gaan omkleden voor het concert van Mariah Carey!! Vandaag gaan we naar het concert van Mariah Carey, genaamd Number 1 to Infinity.. in Vegas! We hebben de Monorail (treintje) naast de strip gepakt richting Caesar Palace. Caesar Palace is een hotel dat in de Romeinse stijl is gebouwd. Voordat het concert begon hebben we eerst nog even bij Planet Hollywood gegeten, dit is een restaurant dat gedecoreerd is met assessoires van verschillende bekende films. Ik heb er een (veel te grote) pizza gegeten en Hendrik een heerlijke pasta. Met een goed gevulde maag zijn we richting het Colloseum gewandeld om de show van Mariah Carey live mee te maken. Wat een Show! Er ontbrak niks aan entertainment en wat heeft ze een mooie stem. We hadden een super uitzicht en konden haar vanaf het eerste balkon heel goed zien. Naast ons zat een stel die er minder zin in hadden, ze lagen gewoon te slapen! Uiteraard hebben wij ook daar een foto van gemaakt. Achter ons zaten twee hele dikke dames, die net iets té enthousiast waren. Tijdens de show begonnen ze te zingen en te dansen.. maar vooruit het hoorde er ook wel een beetje bij. Wij waren heel blij dat we niet voor het podium zaten, in deze 'fan-zone' ging echt iedereen los. De fans zongen alle liedjes mee en waren niet te stoppen! Ondertussen genoten wij onlosmakelijk verder van haar stem en heel de entourage erom heen. Het voelde zo gaaf om daar te zitten, in Las Vegas, bij een concert van Mariah Carey. Je hoort vaker dat een zangeres live niet zo mooi zingt als op de tv. Dit is bij Mariah totaal niet het geval! Helaas kwam de show ten einde.. We wilde niet dat de avond voorbij zou zijn en brachten daarom nog even een bezoekje aan Italië, Venetië om precies te zijn. In dit hotel kan je zelfs de gondel pakken en over de venetiaanse riviera een ritje maken, dit hebben we niet gedaan want we vonden het belachelijk duur voor een 11 minuten durende rit (30$ pp). Naast de gondels kwamen we het San Marco plein en uiteraard de bekende bruggen tegen. De benen waren wat moe en we hebben toen de Monorail terug gepakt naar het hotel. Wat een dag weer zeg! Zo sta je op de brug in San Francisco, dan midden in de Grand Canyon en voordat je het weet zit je bij een concert van Mariah Carey in Las Vegas!

1. Mama en lilian:
    13 september 2016
    Al met al hebben jullie een geweldige vakantie gehad in Amerika. Een hele mooie tijd om nooit te vergeten. WELKOM thuis. Xx