Dag 8 Santa Barbara - Los Angeles (30-08-2016)

30 augustus 2016 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Gisteren hebben we een heerlijke dag doorgebracht in het prachtige Santa Barbara en vandaag hebben we onze road trip over highway 1 voortgezet. De reis heeft ons via Oxnard en Malibu naar Los Angeles gebracht. Voordat we aan kwamen in LA zijn we eerst gestopt in Oxnard, om een kijkje te nemen en een foto te maken voor opa en oma. Ik ben altijd al benieuwd geweest waar ons familielid heeft gewoond. Wist je trouwens dat Oxnard de grootste stad is in de provincie en dat de stad tevens de grootste aarbeijenproducent is van California? Na een kijkje te hebben genomen in Oxnard zijn we doorgereden naar Malibu! We zijn hier langs Point Dumé en Zuma Beach gereden. Zuma Beach is het strand waar de serie Baywatch is opgenomen. Het is een lang uitgestrekt wit strand met een helder blauwe zee. Het zag er verleidelijk uit om er even te gaan zonnen, maar we zijn toch doorgereden naar Paradise Cove in Malibu. We hadden een dagje gepland op dit private strand met een twee persoons bed aan het water, handoekken en een parasol.. laat de dag maar beginnen! Lekker een dagje vertoeven in de zon, aan het strand van Malibu, wat wil je nog meer! Werd het te warm? Dan namen we een frisse duik en kropen we vervolgens weer op het heerlijke, met kussens gevulde bed! Later in de middag hebben we bij het Paradise Cove beach cafe een heerlijke lunch gegeten. We hadden n tafeltje op het strand gereserveerd, en met je voetjes in het warme zand en uitzicht op zee smaakt dat broodje toch nét wat lekkerder! Na de lunch gingen we (uiteraard) weer verder relaxen op het strandbed. Het einde van de dag naderde en we besloten met de auto door te rijden naar het hotel genaamd, Holiday Inn in LA. Hoe dichter we bij Los Angeles kwamen hoe drukker het op de weg werd. Zelfs n zevenbaanse snelweg kon niet voorkomen dat we in onze eerste Amerikaanse file terrecht kwamen. Met n half uurtje vertraging kwamen we aan bij ons hotel, hier verblijven we de aankomende 5 nachten. Het is fijn om even een tijdje op dezelfde plek te verblijven. Zeker als dit is in "the City of Angel's".

1. Lilian:
    31 augustus 2016
    Nou ik weet wel dat jullie een geweldige tijd hebben. Geniet er samen maar van .❤
  2. Papa en hendrika:
    31 augustus 2016
    Hoi daar, weer een paar schitterende foto's met prachtige uitzichten, geweldig en zeker dat je in de stad bent geweest van mijn lievelings oom..... Ben jaloers. En fijn dat jullie nu 5dagen op 1 plaats zijn en in LA is volgens mij ook heel veel te beleven al blijft het oppassen mochten jullie savonds de stad in gaan, maar jullie zijn heel verstandige mensen. Dus vooral heeeeeeel veeeeeel genieten en ontzettend veel onvergetelijke indrukken opdoen, maar dat
  3. Papa en hendrika:
    31 augustus 2016
    Ik drukte op reactie plaatsen maar was nog niet klaar hihi..........dus ga nu verder: dus dat gaat zeker lukken
    ,heel veel plezier in LA ben benieuwd hoe het jullie bevalt, maar ik heb al een idee haha HEEL GOED