Dag 11 Key West (di 29-08-2017)

30 augustus 2017 - Key West, Florida, Verenigde Staten

We hebben vandaag uitgeslapen en vervolgens heerlijk ontbeten bij het restaurantje Banana café  (broodje gezond en broodje BLT). De rest van de dag hebben we ontspannen aan het zwembad gelegen. Boekje erbij en relaxen maar! In de avond hebben we verschillende toetjes gegeten bij het dessert restaurant genaamd 'Better Than Sex'. Bij dit restaurant hebben ze alleen maar toetjes! We hebben cheese cake, chocolade cake en framboos + vanille ijs op! Het smaakte allemaal heel erg lekker. Het restaurant hebben ze leuk aangekleed in rode sferen, het licht wat gedimd en een roos en kaarsen op de tafel. Het was weer een geslaagde dag! Super relax en ontspannen.

1. Mama en lilian:
    31 augustus 2017
    Een mooie heerlijke ontspannen vakantie zo te zien. En wat een gave auto. Geniet ze nog samen.
  2. MAM:
    4 september 2017
    klinkt goed! en fijn om ook is even aan het zwembad te liggen en bij te komen! anders moet je straks nog een vakantie pakken van je vakantie..:D